preskoči na sadržaj

Srednja škola Dugo Selo

Login
Škola za život

e-Dnevnik

SREDNJA ŠKOLA DUGO SELO

Ferenčakova 25

10370 Dugo Selo

Raspored zvona

 

SAT VRIJEME
Jutarnja smjena 
1. 07:45 - 08:30
2. 08:35 - 09:20
3. 09:25 - 10:10
  Odmor
4. 10:30 - 11:15
5. 11:20 - 12:05
6. 12:10 - 12:55
7./0. 13:00 - 13:45
Popodnevna smjena
1. 13:50 - 14:35
2. 14:40 - 15:25
3. 15:30 - 16:15
  Odmor
4. 16:35 - 17:20
5. 17:25 - 18:10
6. 18:15 - 19:00
7. 19:05 - 19:50

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 9. 2011.

Ukupno: 656518
Danas: 132
CARNet
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
21.12.2018. 12:24
Potpisan Sporazum o suradnji između CARNET-a i Inovacijskog centra Nikola Tesla
U četvrtak, 20. prosinca 2018. godine potpisan je Sporazum o suradnji između CARNET-a i Inovacijskog centra Nikola Tesla (ICENT).  

07.12.2018. 15:30
Održan Strateški forum o digitalnom sazrijevanju škola
U organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održan je Strateški forum pod nazivom "Digitalno sazrijevanje škola". Na Forumu su uz pomoćnicu ministrice znanosti i obrazovanja, prof. Lidiju Kralj sudjelovali i Ádám Horváth iz mađarskog Centra za digitalnu pedagogiju i metodologiju i Borut Čampelj iz Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta u Sloveniji.

 

Dugo Selo

Upisi

Udžbenici

Razmjena školskih knjiga

Kutak za učenike
Vremenska prognoza
Weather Widget
Foto-galerija

Državna matura

Profesorska poveznica

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
2. savjetnički posjet SŠ Dugo Selo - Školi za život
Autor: Administrator , 17. 10. 2018.

Djelatnici škole uključeni u projekt Škola za život proveli su subotu, 13. listopada, u radnom ozračju. Nastavnici, stručne suradnice i ravnateljica sudjelovali su na predavanju i radionicama koje su vodile četiri profesorice iz mentorskih skupina Škole za život. 


Tema ovog posjeta bila je promjena uloga učitelja i učenika u nastavi 21. stoljeća. Istaknuto je kako učenik treba biti u središtu nastavnog procesa, a nastavnik ga treba pratiti na njegovom putu učenja. Nastavnici su na vježbama predlagali kako pasivne metode poput slušanja predavanja zamijeniti aktivnima, a na radionicama su učili što je obrnuta učionica, kako koristiti interaktivni videoalat Edpuzzle te raspravljali o kompetencijama učitelja za 21. stoljeće.

 

 

Nakon što su posvijestili važnost uloge moderatora i voditelja koju imaju u nastavnom procesu gdje je učenik u središtu, nastavnici će se sada još više truditi raditi na razvijanju aktivnog učenja kod učenika i uključivanju poticajnih aktivnosti u nastavu.

Nikolina Ćorković





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju