* I. skupinu učenika čine učenici 1. i 2. razreda
* II. skupinu učenika čine učenici 3. i 4. razreda
SAT | VRIJEME |
Jutarnja smjena | |
1. | 07:45 - 08:25 |
2. | 08:30 - 09:10 |
odmor za I. skupinu učenika (9:10 - 9:20) |
|
3. | 09:20 - 10:00 (za I. skupinu učenika) |
3. | 9:15 - 9:55 (za II. skupinu učenika) |
odmor za II. skupinu učenika (9:55 - 10:05) |
|
4. | 10:05 - 10:45 |
5. | 10:50 - 11:30 |
6. | 11:35 - 12:15 |
7. | 12:20 - 13:00 |
8. | 13:05 - 13:45 (samo u školi) |
13:00 - 14:00 - vrijeme za čišćenje i dezinfekciju prostora | |
Popodnevna smjena | |
0. | 13:15 - 13:55 (samo dvorana) |
1. | 14:00 - 14:40 |
2. | 14:45 - 15:25 |
odmor za I. skupinu učenika (15:25 - 15:35) | |
3. | 15:35 - 16:15 (za I. skupinu učenika) |
3. | 15:30 - 16:10 (za II. skupinu učenika) |
odmor za II. skupinu učenika (16:10 - 16:20) | |
4. | 16:20 - 17:00 |
5. | 17:05 - 17:45 |
6. | 17:50 - 18:30 |
7. | 18:35 - 19:15 |
8. | 19:20 - 20:00 |
„Čista, zelena budućnost kroz STEM sportske klubove“ europsko je partnerstvo sedam strukovnih škola i obrazovnih organizacija koje će razviti „STEM klubove“ kao novu metodu učenja i podučavanja za motivaciju, orijentaciju, pripremu i sprečavanje napuštanja u strukovnom obrazovanju temeljenu na STEM-u.
Cilj projekta je dati značajan doprinos projektu razvoj regionalnih STEM klubova na temelju struktura sportskih klubova. Pokazat će mogućnosti za inovativne i moderne sadržaje i privući edukatore volontere koji provode aktivnosti praktičnog osposobljavanja i koji poboljšavaju vlastite kompetencije metodologije, alata, resursa i inovativnih pristupa.
Metoda STEM klubova također će privući mlade sudionike i pružiti im održivu osnovu za njihovu budućnost. Ulaskom u STEM klub, mladi pojedinci u trajnom procesu stječu potrebna iskustva za svoju karijeru. Inovativni sadržaji kao što su obnovljivi izvori energije, moderna mobilnost, alati temeljeni na IKT-u ili zaštita okoliša motiviraju ih za posebna VET istraživanja temeljena na STEM-u.
Pratite nas preko Facebook stranice projekta.
Petar Rajaković mag. ing. el.