preskoči na sadržaj

Srednja škola Dugo Selo

Login
Tražilica
Virtualna šetnja školom

RCK - Industrija 4.0

e-Dnevnik

Pratite nas

 

  

 

FOTOVIDEOKLUB SŠDS

 

ŠKOLSKI VOLONTERSKI KLUB

Škola za život

Raspored zvona

* I. skupinu učenika čine učenici 1. i 2. razreda

* II. skupinu učenika čine učenici 3. i 4. razreda

SAT VRIJEME
Jutarnja smjena 
1. 07:45 - 08:25
2. 08:30 - 09:10

odmor za I. skupinu učenika (9:10 - 9:20)

3. 09:20 - 10:00 (za I. skupinu učenika)
3. 9:15 - 9:55 (za II. skupinu učenika)

odmor za II. skupinu učenika (9:55 - 10:05)

4. 10:05 - 10:45
5. 10:50 - 11:30
6. 11:35 - 12:15
7. 12:20 - 13:00
8. 13:05 - 13:45 (samo u školi)
13:00 - 14:00 - vrijeme za čišćenje i dezinfekciju prostora
Popodnevna smjena
0. 13:15 - 13:55 (samo dvorana)
1. 14:00 - 14:40
2. 14:45 - 15:25
odmor za I. skupinu učenika (15:25 - 15:35)
3. 15:35 - 16:15 (za I. skupinu učenika)
3. 15:30 - 16:10 (za II. skupinu učenika)
odmor za II. skupinu učenika (16:10 - 16:20)
4. 16:20 - 17:00
5. 17:05 - 17:45
6. 17:50 - 18:30
7. 18:35 - 19:15
8. 19:20 - 20:00
Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 3. 2019.

Ukupno: 333489
Danas: 111
CARNet
CARNET
17.09.2021. 15:21
CARNET webinari o e-Škole digitalnim sadržajima za učenje i poučavanje
Nastava je tek nedavno počela, a vaš raspored je već prilično gust? U potrazi ste za inspiracijom kako na jednostavan način iskoristiti već dostupne digitalne sadržaje u vlastitoj nastavi? Pozivamo ... The post CARNET webinari o e-Škole digitalnim sadržajima za učenje i poučavanje appeared first on CARNET .

17.09.2021. 12:04
INFO Najava radova – CARNET – promjena termina
Postovani, Obavjestavamo vas o promjeni termina najavljenih radova za Sibensko-kninsku zupaniju. Novi termin je pomaknut za dva dana te glasi: – 23.09.2021. od 07 do 08 sati – Sibensko-kninska zupanija ... The post INFO Najava radova – CARNET – promjena termina appeared first on CARNET .

Dugo Selo

Upisi

Otvorena vrata škole

Udžbenici

Sigurno na internetu

Foto-galerija

Državna matura

Profesorska poveznica

 

Vijesti iz knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dani medijske pismenosti
Autor: Administrator , 30. 3. 2020.

Od 30. ožujka do 5. travnja održavaju se 3. dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja. 

Cilj ovog projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti, osnažiti građane, posebice djecu i mlade za kritičko promišljanje medijskih sadržaja i pružiti podršku odgojiteljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje. 


Što je medijska pismenost? 

 

 = podrazumijeva sposobnost pristupa, analize, vrednovanja i stvaranja sadržaja posredstvom medija  

 

To znači da medijski korisnici, podjednako i djeca i odrasli:  

• imaju pristup medijima i znaju kako ih koristiti;  

• znaju vrednovati i kritički analizirati različite medijske sadržaje, i tumačiti poruke (njihovu vjerodostojnost, pouzdanost i istinitost);  

• razvijaju vlastite medijske sadržaje kojima će ostvarivati svoja komunikacijska prava, ali i postati aktivnim sudionicima u društvu izražavanjem vlastitih stavova i mišljenja o svijetu koji ih okružuje. 

 

Što su mediji, koje su vrste medija? 

Mediji = sredstvo za prijenos poruka, vijesti, obavijesti i sl., obično širokomu krugu ljudi 

Vrste medija: 

  • auditivni - radio  

  • vizualni - novine, časopisi  

  • audiovizualni - televizija, internet 

 

Jeste li znali... 

 

Kako analizirati medijske sadržaje 

Prilikom analize medijskih sadržaja, važno je da medijski korisnici postave ključna pitanja koja se mogu podijeliti u tri ključne skupine: 

 1. Publika i autorstvo:  

  • tko je kreirao određenu poruku i s kojom svrhom,  

  • tko je ciljana publika,  

  • tko je platio za tu poruku,  

  • tko bi mogao imati koristi od te poruke,  

  • koga bi ona na bilo koji način mogla oštetiti,  

  • zašto bi ta poruka mogla biti važna pojedincu,  

  • koje bi radnje pri odgovaranju na poruku morao poduzeti pojedinac; 

 2. Poruke i značenje:  

  • koje se vrijednosti, ideje, informacije i stajališta njome prenose;  

  • koje su informacije izostavljene iz poruke, a koje bi mogle biti važne;  

  • koje su tehnike korištene, s kojim razlogom,  

  • kako različiti ljudi mogu na drugačiji način interpretirati poruku, na koji način pojedinac interpretira poruku i što može naučiti o samome sebi na temelju svoje reakcije ili interpretacije; 

 3. Prikaz u medijima i stvarnost:  

  • kada je poruka nastala, na koji je način poslana publici te radi li se o činjenici, mišljenju ili nečem trećem;  

  • koliko je poruka pouzdana i na temelju čega pojedinac to misli te tko su izvori informacija, ideja i tvrdnji. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju